Bij Werkkrukken.nl streven we naar tevreden klanten. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, kun je het product retourneren volgens onderstaande richtlijnen:
  – Producten kunnen binnen 100 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Zie hiervoor onze proefzitten pagina.
  – Het product moet in originele staat zijn, inclusief alle accessoires, verpakkingen en labels.
  – Beschadigde producten komen niet in aanmerking voor retournering, tenzij het product defect is bij ontvangst.
  – Op maat gemaakte producten en specials kunnen niet geretourneerd worden. Met uitzondering van defecten binnen de garantie termijn. Raadpleeg hiervoor onze garantievoorwaarden.
Â
– Neem binnen 100 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice om een retourzending aan te vragen, je ontvangt van ons een retourformulier.
  – Vul het retourformulier in en voeg dit toe aan het pakket.
  – Verpak het product veilig om schade tijdens het transport te voorkomen.
  – Stuur het product terug naar het retouradres dat vermeld staat op het retourformulier.
Â
  – Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het aankoopbedrag binnen 5 (werk)dagen terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.
  – De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is bij ontvangst.
Â
  – In het geval van een defect of beschadigd product bij ontvangst, neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om een retourzending te regelen.
  – Voor garantieclaims gelden mogelijk andere procedures. Raadpleeg hiervoor onze garantievoorwaarden.
Â
  – Voor vragen of hulp bij het retourneren van een product kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@werkkrukken.nl.
Dit retourbeleid is van toepassing op alle aankopen bij Werkkrukken.nl, tenzij anders vermeld.